میزبانی بد پاریس از المپیکی‌ها | مربی ایران: آب کم است و اتوبوس‌ها پنجره و کولر ندارند-راهبرد معاصر

میزبانی بد پاریس از المپیکی‌ها | مربی ایران: آب کم است و اتوبوس‌ها پنجره و کولر ندارند

ورزشکاران در دهکده بازی‌های المپیک پاریس با مشکلات تغذیه و حمل و نقل مواجه هستند و از شرایط دهکده رضایت ندارند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 25
کد خبر: ۲۵۱۵۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از فردا جمعه افتتاح می‌شود. با وجود اینکه هنوز بازی‌ها به طور رسمی آغاز نشده، اما ورزشکاران از جمله ایرانی‌ها در دهکده با مشکلاتی مواجه شده‌اند. 

جمیل لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران در گفتگو با ایسنا در مورد شرایط اسکان و تغذیه دهکده بازی‌های المپیک پاریس تصریح کرد: یک مقدار از لحاظ تغذیه به مشکل برخوردیم. اگر کمی دیر به سالن غذاخوری بیاییم گوشت تمام شده است و آن را مجددا شارژ نمی‌کنند. همچنین در مورد رفت و آمد هم خیلی مشکل داریم.

او ادامه داد: پنجره‌های اتوبوس‌ها را به دلیل مسائل امنیتی پلمب کرده‌اند. تهویه ندارد و حدود یک ساعت و ۱۵ دقیقه که در اتوبوس هستیم، بازیکنان از شدت گرما در حال عرق ریختن هستند. اتوبوس‌ها سر وقت هم نمی‌آیند.

لطف‌الله نسبی در مورد تهویه اتاق‌ها نیز گفت: از کولر آبی استفاده کرده‌اند که باعث می‌شود هوای اتاق دم کند. زمانی که پنجره را هم باز می‌کنیم، پشه وارد اتاق می‌شود و شرایط برای استراحت کردن سخت است.

او ادامه داد: با مشکل آب معدنی هم روبرو هستیم و به سختی پیدا می‌شود و دستگاه‌هایی گذاشته‌اند که باید از آنجا آب برداریم و گاهی اوقات این دستگاه‌ها هم آب ندارند. به نظرم نسبت به المپیک ریو و توکیو این المپیک ضعیف‌تر است. هر چقدر هم که اعتراض می‌کنیم تغییر آنچنانی رخ نمی‌دهد.

 با تصمیم علیرضا دبیر قرار است کشتی گیران با هزینه ۲۰ میلیارد تومانی در هتل اسکان داشته باشند، اما سایر ورزشکاران کاروان مجبورند شرایط بد دهکده المپیک را تحمل کنند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده